Over BC Echt

Welkom op de website van Badmintonvereniging BC Echt uit Echt. BC Echt telt ruim 60 leden. Met name de jeugdafdeling is sterk groeiende, niet alleen wat betreft de leden maar ook wat betreft de successen. Er wordt gespeeld in sportcomplex ‘In de Bandert’ op woensdagavond, vrijdagavond, zaterdagochtend en competitiewedstrijden op zondagmorgen.

Doelstelling

De doelstelling van BC Echt is badminton toegankelijk te maken voor een breed publiek, waarbij het competitie-element een vooraanstaande positie inneemt. Zowel senioren als jeugdspelers hebben de mogelijkheid om deel te nemen aan de competitie. Ook worden trainingen verzorgd aan zowel competitiespelers als jeugd, als ook, bij voldoende interesse, aan recreanten.

Volg ons op Social Media

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes over BC Echt? Volg ons dan op onderstaande social media kanalen!